دعوا بر سر کرایه آژانس سارق خودروی مزدا ۳ را لو داد

جهان صنعت نیوز:  سرهنگ حبیب آقائی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس گفت: با تماس تلفنی راننده یک دستگاه خودروی کرایه آژانس مبنی بر اینکه با انتقال تعدادی قطعات خودروی سواری از مبدأ به مقصد کالا، درخواست و تحویل گیرنده قطعات خودرو حاضر به پرداخت کرایه آژانس نیستند، تیمی از عوامل ۱۱۰ به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت: فردی با تماس تلفنی تقاضای یک دستگاه خودروی آژانس می‌کند که راننده آژانس با حضور در نشانی درخواست کننده، تعدادی قطعات خودرو را تحویل و به محل گیرنده قطعات منتقل کرده است، اما هیچ یک از افراد اعم از درخواست کننده خودرو و تحویل گیرنده قطعات، حاضر به پرداخت کرایه خودرو نبودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قطعات انتقال یافته مربوط به بدنه یک دستگاه خودروی سواری مزدا تری مشکی رنگ و مستعل بود، ادامه داد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص به تیم عملیات کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس محول شد.

آقائی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با هماهنگی¬های قضائی، درخواست کننده آژانس را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری خلیج فارس انتقال دادند.

کلانتر محله خلیح فارس با اشاره به اینکه در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و بیش از ۱۰ فقره محکومیت کیفری در جرائم سرقت، فروش مواد مخدر شرارت و درگیری دارد، عنوان کرد: در تحقیقات مقدماتی متهم به سرقت خودروی موصوف در محدوده حرم عبدالعظیم اعتراف و اظهار داشت: خودروی موصوف را چندی پلیس با همکاری یکی از همدستانش سرقت کرده است.

حبیب آقائی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که همدست متهم همان مالخر اموال سرقتی و تحویل گیرنده قطعات خودرو بوده است که متهم دوم پرونده نیز در مخفیگاهش در محدوده خیابان جرجانی محله آذری دستگیر شد.

رئیس کلانتری خلیج فارس ابراز داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرائم ارتکابی، نتیجه تحقیقات اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با دستور قضائی کشف سایر جزئیات پرونده در جریان است.

اخبار برگزیده
شناسه : 61523
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا